Katalog udžbenika 2016-2019.

KATALOG 

 

 

 

Rapored kontrolnih i pismenih

test1

Vršnjački tim (I-IV)

OBUKA NASTAVNIKA PRVOG RAZREDA U BARILIJU

Objavljeno ponedeljak, 23 april 2018 Autor Stanka Žica

20180422 091256

OBUKA NASTAVNIKA ZA REALIZACIJU NASTAVE ORIJENTISANE KA ISHODIMA UČENJA

Za vikend 21-22. aprila 2018. u našoj školi održana je obuka za nastavnike prvog razreda. Uz sjajne voditeljke Ljerku Đorđević,pedagoškog savetnika MPNTR i Olgu Mirtrović, nastavnicu razredne nastave iz OŠ „Vladislav Ribnikar“ , grupa od 32 visoko motivisana učesnika iz škola „Dr. Arčibald Rajs“, „Ivan Milutinović“, „Kraljica Marija“, „Braća Stamenković“ i „Milena Pavlović Barili“ uspešno su savladali program dvodnevne obuke.

Domaći zadatak ili treći dan obuke realizovaće se onlajn u trajanju od 8 sati – kada će učesnici obuke proučavati priručnik za projektnu nastavu („Projektna nastava u IKT okruženju“), koji će dobiti kao deo radnog materijala. U grupama će izraditi prezentaciju o projektnoj nastavi na temu prema njihovom izboru. Prezentaciju treba da pošalju UČF.

Na kraju dvodnevne obuke učesnici su radili izlazni onlajn test na portalu Učiteljskog fakulteta kojeg su svi uspešno položili .

Cilj obuke je bio:
Osposobljavanje nastavnika, stručnih saradnika i direktora osnovnih škola i gimnazija za ostvarivanje obrazovno-vaspitne prakse u skladu sa novim programima nastave i učenja i praćenje sopstvenog rada.

Specifični ciljevi su bili:
Upoznavanje sa novom koncepcijom programa nastave i učenja;
Razvijanje kompetencija za planiranje nastave i učenja orijentisane na ishode i proces učenja (globalno, operativno planiranje i pripremanje za čas);
Razvijanje kompetencija za ostvarivanje nastave i učenja orijentisane na ishode i proces učenja (metode, tehnike i aktivnosti);
Razvijanje kompetencija za praćenje i vrednovanje nastave i učenja orijentisane na ishode i proces učenja.
Razvijanje kompetencija za praćenje i vrednovanje sopstvene prakse.

Ishodi obuke :
Učesnici će biti u stanju da:
• planiraju obrazovno-vaspitnu praksu orijentisanu na ishode i proces učenja (globalno, operativno planiranje i pripremanje za čas);
• planiraju odgovarajuće i raznovrsne pristupe, metode, tehnike i aktivnosti rada sa učenicima koje doprinose ostvarivanju ishoda i razvijanju međupredmetnih kompetencija kod učenika;
• osmišljavaju različite načine praćenja i provere ostvarenosti ishoda i napredovanja učenika;
• prate i samoevaluiraju sopstvenu praksu.

Fotografije u prilogu govore o radnoj i prijatnoj atmosferi.


Created with Flickrset for Joomla.

 

 

Izgled škole

Škola
glavni ulaz
Škola
južna strana
Škola
sporedni ulaz
Škola
tartan staza za trčanje